Update

publicerad den 2013-03-13 kl 10:26:10 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej hej! Jag tror nog aldrig att jag har varit så dålig på att blogga som jag är nu. Helgen försvann i ett enda stort mys. I lördags var jag i stan med Nea och fikade. Jag passade också på att köpa presenter till pojken min som fyller år på måndag. Svårt som attans var det. På kvällen kom Nea, Mirre & Doddsen hem hit och tittade på Melodifestivalen. Jag som hejade på Robin blev väldigt glad, hihi. Alla tre sov kvar här så söndagen började också mysigt med frukost. På eftermiddagen begav jag mig hem till Anna & Patrick och lekte med Albin i några timmar. Erik sov nästan hela tiden, sömntutan! 

Sen gick det dock utför. Jag vaknade i måndags och hade extremt ont i halsen samt förkyld som fasen. Inte kul alls! Sedan har det hållt i sig så jag har bara legat i soffan de senaste dagarna. Fruktansvärt tråkigt. Nu känns det dock som att det börjar gå åt rätt håll, och det är en jävla tur för Martin kommer imorgon och ska har tusen grejer jag måste göra! 

Vi hörs när vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback