Ingen rubrik

publicerad den 2007-07-07 kl 12:16:22 i kategorin Mina bilder l Kommentera (0)

Heej ! Nu tänkte jag att jag kunde passa på att skriva lite om en av mina kompisar. Jag tar nog en polare i taget istället för alla i samma inlägg. Den första får bli Pillan. Hon är nog den roligaste jag känner, jag har känt henne sen jag föddes. När ingen annan fanns där så fanns hon, gulligaste personen ever. Skitsynd att vi inte kommer gå i samma skola längre, det var så kul när hon knackade på dörren till klassrummet där jag hade lektion för att låna min mp3 eller nåt. Jag hoppas att vi inte slutar träffas bara för att vi inte går i samma skola längre. Men det blir väl förmodligen inte lika mycket. Jag saknar henne nu när hon är i Turkiet. Längtar tills hon kommer hem. Sötaste <3

image5

Älskar dig forever <3

//Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback