Ny blogg

publicerad den 2007-07-02 kl 17:34:10 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Heej ! Jag kommer från en annan bloggsajt men vill testa något nytt. Jag har redan bytt en gång tidigare och bytt tillbaka.. Haha, sån är jag. Vi får se hur det går den här gången. Igår var jag i alla fall i Eskilstunaparken med mamma, pappa & min brorsa Anton. Det jobbigaste var helt klart bilresan. Det tog typ 1 ½ timme. Tänka sig hur det kommer bli när vi ska ner till Falkenberg. Sitta i en bil i 7 timmar. Jippi. Måste vara det roligaste som finns. Men i alla fall. Det som var speciellt med igår var att Markus var där ! Ni vet, Markus som vann Idol. Han äger. Han körde alla låtarna från skivan plus en ny låt. Den ägde också. Sen köpte jag en t-shirt med hans logga på och så fick jag hans autograf på den ! Jag vet att jag är superlarvig och värsta Idol-nörden, men det kan inte jag hjälpa ! Han är ju sååå gullig !
Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag har suttit ute och läst boken som jag fick av mina lärare på avslutningen. Jag vann tydligen nutidsorienteringen. Det var ju roligt, jag har aldrig gjort det förut. Boken heter Svinalängorna och handlar om några finnar som har flyttat till Sveriga som har det ganska dåligt ställt. Ganska tråkig, men intressant. Man kan ju inte bara läsa chiclitt. hela tiden. Nu ska jag dra och käka !

Bästa låten för tillfället: Fix you - Coldplay

//Carro


Kommentarer
Postat av: Anne
heeej <3
gud va roligt att du var och kollade in marcus ! jag är avis ! han är så grymt bra och snygg ! om 12 dagar åker jag till skåne och är på scoutläger i 9 dagar ! det kommer bli så roligt ! . Pussar pårej <3 :*
2007-07-02 @ 22:52:47
URL: http://goodshoeswontsaveyou.blogspot.com
Postat av: Doddo
Haha... nee jag håller med, det är inte alltid så trevligt å sitta i en bil en längre period. Men situationen förbättras om man lyssnar på bra musik! Då kan det bli riktigt trevligt xD
Hoppas det fungerar att skicka... xD Kram kram! <3
2007-07-02 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback