20 januari

publicerad den 2009-01-20 kl 17:04:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Tjingeling,
Idag känns det som att jag inte har gjort så mycket. När vi hade burit ut alla grejer till den hyrda bilen så fick vi gå in igen, bilda egna smågrupper och välja själva något som vi ville spela upp på typ nästnästa lektion eller nåt. Min grupp består av mig, Eddie, Linnea, Hilda & Ludde. Vi bestämde oss tillslut för att ha tema pojkband och ska därför köra I Want It That Way med Backstreet Boys! Det är nostalgi på högsta nivå om ni frågar mig. På ljudtekniken gjorde jag & Julls bara det som stod på Schoolsoft att vi skulle göra och gick sedan till Donken och satt där i en timme. Julls, eller Julia, är så himla söt! Hon är helt underbar! <3


Bästa låten för tillfället: Hide Away - Laleh

Ciao,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback