Godmorgon

publicerad den 2009-01-20 kl 08:28:47 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej, 
Idag är det tisdag och jag är fasen tröttare idag än vad jag var igår. Jag trodde inte det var möjligt. Jag hade stora problem med att komma upp imorse, det var ju så kallt när man gick upp från sängen! Som tur är så är det inte världens mest ansträngande dag idag. Jag har klassensemble nu på morgonen men vi ska typ hjälpa till att lasta in massa instrument och sånt i bilar som ska till Nybrokajen där vi har konsert imorgon. Efter det har jag samhällskunskap, men det har jag faktiskt ingenting emot. Sen ljudteknik, men eftersom att våran lärare håller på och roddar då så kommer vi nog inte göra så mycket. Jag och Eddie kanske kan sitta och fila på våran låt. Efter lunchen är det bara klassråd och matte. Matten är i och för sig jättehemsk, men man får stå ut. Ikväll är det kör i alla fall så jag får träffa mina tjejor! Love them! <3 
Bästa låten för tillfället: If The Rain Must Fall - James Morrison
Ciao, 
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback