Stolt!

publicerad den 2009-01-17 kl 23:39:07 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Nu måste jag faktiskt erkänna att jag är ganska stolt över mig själv. Ända sedan jag bloggade om att jag skulle städa har jag faktiskt gjort det! I och för sig är skrivbordet fortfarande inte städat.... Men golvet har jag plockat bort alla kläder från i alla fall. Och jag fick värsta rycket och städade ur hela garderoben! Nu är det stensnyggt! Dessutom lyckades jag alldeles nyss tigga till mig en lampa från min brors rum som han ändå inte använde. Det känns som en lyckad städkväll. Fast skrivbordet måste jag ta i tu med imorgon. Det tar nog inte så lång tid.
Nu ska jag gå och lägga mig. Jag ska upp till kyrkan imorgon, jag har inte tänkt att sjunga men vara där som moraliskt stöd för dom andra.

Bästa låten för tillfället: The Trouble With Love Is - Kelly Clarkson

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback