090610

publicerad den 2009-06-10 kl 17:12:16 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej. Det är med sorg i mitt hjärta som jag meddelar att min dator måste lämnas in på reparation. Pappa ska lämna in den imorgon. Det var när jag satt med datorn i knät i min säng, precis efter att jag hade skrivit det förra inlägget och lyssnade på musik med min bror. Då känner jag helt plötsligt en konstig lukt. När jag kollar på kabeln så ser jag att det kommer små små gnistor från det stället där man stoppar in kabeln i datorn! Läskigt värre! Jag kommer därför inte ha tillgång till min dator på ett tag. Men nu anvnder jag min pappas dator, och när han är på jobbet imorgon så kan jag använda datorn på kontoret, så det går ingen nöd på mig! 

Snart blir det middag, kycklingwok! :D 

Kommentarer
Postat av: Alexandra
JAG ÅT OCKSÅ DET I DAG :o så jävla gott :D
2009-06-10 @ 21:25:24
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback