090610

publicerad den 2009-06-10 kl 09:20:25 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon.

Nä, det är ingen god morgon. Jag förbannar idioten som ringde hem till mig för ca 15 min sedan och väckte mig. En jäkla försäljare! Vem fan ringer kl 9 en onsdagmorgon?!?! Bara idioter...

Nu sitter jag i min säng, äter frukost och tittar på Twilight. Det var nämligen så att jag inte kunde somna om efter att den där idioten ringt och då blev jag ganska förbannad. Jag drömde ju fasiken en bra dröm! Nu kommer jag inte ihåg vad jag drömde, men jag kommer ihåg att det var en bra dröm i alla fall.. Nu är den förlorad för alltid... Det bästa jag kan göra nu är alltså att titta på Twilight. Varför vet jag inte. Jag fick bara för mig det.

Jag är helt rubbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback