090614

publicerad den 2009-06-14 kl 11:08:34 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon. Det var en liten filur som uppehöll mig igår med sms och samtal. NEJ, jag tänker inte svara när du ringer. Den här lilla filuren ringde säkert 6 ggr.

Nu är jag i alla fall uppe och dricker mitt kaffe. Precis, kaffe, inte te. HA! Där fick du din lilla filur!

Nej, jag tänker inte säga vem filuren är. Inte ens vilket kön filuren har. Moahahahahah!

När jag läser igenom det här blogginlägget själv så kommer jag till slutsatsen att jag har blivit tokig. Så jag antar att ni också kommer tro det. Godmorgon.

Kommentarer
Postat av: Nea
hahahahahaha helt överhärligt Carro! jag vet vem denna lilla filur är!! (a) pusss <3
2009-06-21 @ 20:49:23
URL: http://absolutlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback