090617

publicerad den 2009-06-17 kl 19:03:09 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Jag är död. Inte riktigt, men nästan. Jag har precis haft mitt värsta dygn hittils i mitt 16½ år långa liv. Jag skrev ett inlägg om det imorse, men blogg.se bestämde sig för att fucka upp sig just då så mitt inlägg är tydligen förlorat i cyperspace förevigt.

Jag gick och la mig precis efter att jag skrev det förra inlägget. Jag mådde inte bra. Det blev värre. Jag låg i min säng, fullt påklädd, med duntäcke och filtar, och frös så jag skakade. Jag hade termometern bredvid sängen och kollade lite då och då. Febern bara steg och steg. Jag kunde inte göra någonting. Jag bara låg där och skakade. Jag minns att jag ropade på mamma men jag kan inte ha ropat särskilt högt. Jag minns också att sist jag kollade febern så låg den på 39,2. Efter det minns jag inget alls. Jag tror inte att jag somnade, utan jag mådde bara så dåligt så att jag "försvann".

Jag vaknade klockan halv sju och svettades jättemycket. Då hade febern gått ner till 38,2 igen, men jag tog två alvedon ändå för jag mådde fortfarande väldigt dåligt. Nu har jag dock ingen feber alls längre, men mår fortfarande dåligt. Inte som förut förstås, men tillräckligt dåligt för att bara ligga i sängen. Som om jag inte har legat i sängen tillräckligt mycket dom senaste 2 månaderna.

Jag säger piss till mitt liv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback