090619

publicerad den 2009-06-19 kl 09:05:30 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Jag är förmodligen den enda vettiga människan som är uppe såhär tidigt idag. Om jag nu är vettig.. I vilket fall som helst så gick jag upp för att åka traktor, en tradition här i området då man stannar och plockar blommor och sedan åker vidare till ängen och ställer upp midsommarstången. När jag då hade pallrat mig upp (för en halvtimme sedan!) för att åka med min lillebror, så säger han att han inte vill att jag ska följa med längre. Nä, han vill att hans gudmor ska följa med istället. Fine säger jag då (lite ledsen inombords för att han dissar mig, vi har gjort det där tillsammans varenda år sen han föddes). Istället gick jag tillbaka till sängen, men kunde inte somna om. Nu är jag så hungrig så jag tror att jag dör snart. Jag vet inte varför jag inte bara går och äter frukost? Jag ska nog göra det nu.

By the way, min ben gör fortfarande ont efter vaxningen! Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback