090524

publicerad den 2009-05-24 kl 17:52:23 i kategorin Shopping l Kommentera (1)

Hejsan! Jag kom hem för en stund sedan. Först spenderade vi 3 timmar på medeltidsmarknaden i vid Tyresö Slott, väldigt trevligt men ofantligt varmt. Vid 15 åkte jag & mamma till centrum för att hinna shoppa lite kläder innan det stängde. Anton åkte med Anna & Jim hem, dom var där på medeltidsmarknaden med oss. Mamma var verkligen jättesnäll och köpte ett par chinos, en kjol och ett skärp till mig! Det gör verkligen underverk för min garderob med tanke på att jag verkligen behövde nya byxor och att jag har varit pank väldigt länge.



Nu är det verkligen tid för mig att börja plugga in mitt tal. Det kommer gå åt helvete, men sånt är livet. Huvudsaken är att jag gör det överhuvudtaget. Jag kanske bloggar mer ikväll.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym
Snygga kläder tycker Gudmor.
2009-05-24 @ 21:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback