Godmorgon

publicerad den 2009-05-15 kl 11:47:38 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Jag är hemma idag igen. Jag mådde inte bra alls igårkväll, jag somnade i min säng med TV:n på när jag tittade på ESC semifinal 2, jag får kolla nu vilka som gick vidare.

Jag har ett svagt minne av att mamma kom in i mitt rum imorse och stack in febertermometern i örat på mig och gick sedan ut. När jag väl vaknade så var det ingen hemma även fast mamma är ledig på fredagar numera. Jag hittade en lapp på bordet i köket där det stod att dom (mamma och Anton) hade åkt till Slottsparken. Det stod också att jag skulle till läkaren igen kl 13. Piss säger jag om det (som vanligt). Dom kommer ta ännu mera blodprover, och jag fattar inte varför dom gör det. Dom har ju redan gjort det 2 ggr innan, det är ingen bakterie! Pappa tror att jag har körtelfeber. Det är ett virus så det syns inte på blodproverna. Jag vet inte alls vad jag ska tro.

Jag skickade ett mejl till min italienskalärare igår och förklarade läget för henne. Idag hade hon svarat och hon skrev att jag kan få göra en prövning senare. Jag tror dock att det kostar pengar :S Fast det kommer nog mina föräldrar vara villiga att betala om det gör så att jag får ett betyg i italienska. Bra det i alla fall, så slipper jag oroa mig för det. Jag gillar inte tanken på att skjuta det framför mig, men det finns inte så mycket annat jag kan göra nu.

Nu ska jag byta om från pyjamas till riktiga kläder eftersom att jag ska till doktorn om en timme. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback