Boring

publicerad den 2010-04-14 kl 10:48:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hmm.. Det föregående inlägget skulle ha publicerats för fyra dagar sedan.
Skumt.

Man kan väl säga att jag har tröttnat på bovetegröten nu.
Jag har egentligen tröttnat på hela detoxkuren. Det är fruktansvärt tråkigt. Och det värsta är väl att aldrig få unna sig någonting. Min lillebror fyllde 5 år igår, och jag kunde inte ens äta en sked glass. Idag ska jag in till Folkungagatan till en hälsokostaffär som heter Gryningen och köpa ännu fler kosttillskott. Det är dyrt med detox!

Nej nu ska jag duscha och sedan sätta mig ute och sola i några timmar innan jag ska in till stan. Bjuder på en gammal bild på mig, haha.


Sommaren mellan 6:an och 7:an, min fjortisperiod..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback