Update

publicerad den 2010-01-08 kl 15:29:42 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Tjenixen! Som ni ser har jag ändrat tillbaka till det gamla kategorisystemet, men gjort desto fler ändringar! Det enda som är kvar nu är att göra en ny header. Och att bestämma en annan bakgrundsfärg förstås! Och beroende på hur jag mår (om jag mår bra måste jag följa med till mormor som fyller år, om jag inte mår bra stannar jag hemma och fixar med bloggen) så kommer det blir gjort ikväll eller imorgon. Jag har fått någon skum ögoninflammation. Ögat svullnade upp och gjorde fruktansvärt ont. Mamma föreslog att jag skulle ta en värktablett, vilket jag gjorde, och det blev mycket bättre!

Sen ska jag berätta om den nya rengöringsserien som jag har börjat använda!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback