Home

publicerad den 2011-08-05 kl 17:43:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Heeeeej!

Jag är hemma igen efter härliga dagar i Kalmar och på Öland! Och gissa vad jag gjorde i söndags?! Jag träffade min farbror Stefan, hans fru Chia, faster Annicka, hennes man Lars och mina två kusiner Mathilda & Linus! För första gången! Det var så otroligt roligt! Stefan är pappas helbror och Annicka är pappas halvsyster, de har samma mamma. Båda två bor nere i Kalmar, så när vi var där passade vi på att hälsa på hemma hos Annicka där även Stefan & Chia var. Sedan var vi hemma hos Stefan också! :) 

Annars så har vi solat och badat, ätit god mat och åkt runt lite på Öland. Vi var b la vid Sveriges högsta fyr, Långe Jan, vi Ölands sydligaste spets. Det var 197 trappsteg upp till toppen. Inte så många om man jämför med hur många steg det var upp till toppen av St Peterskyrkan i Rom! Det var många det!

Nu börjar jag så smått planera inför min avresa till Ljungskile den 28 augusti. Snart bara 3 veckor kvar!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Billsfru <3
UPPDATERAAAA! <3
2011-08-12 @ 14:09:21
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback