Shopping

publicerad den 2011-08-15 kl 16:10:42 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeej!

Sicken grå dag vi har idag! Härligt tycker jag! Även om jag i stort sett är ensam om att tycka det. Jag har varit i centrum med mamma och shoppat kläder! Som jag skrev igår så tycker jag att H&M har fått in otroligt mycket fint, och i butiken fanns det ju även andra saker som inte finns på hemsidan. Jag fick tag på ett par jeans för 99 kr (kap!), ett par svarta byxor för 199 kr (kap!!), ett vitt linne med knappar för 79 kr, en beige spetsbh för 129 kr och ett 2-pack med tights för 149 kr. Härlig budgetshopping! Jag bokade dessutom tid hos Jennie för klippning och toning av mitt hår. Det ska bli så skönt att få bort allt det slitna. Så dit ska jag på onsdag kl 10.30. Imorgon ska jag till tandläkaren kl 10.20, så det blir att gå upp lite tidigare nu för att hinna med bussar. Jag tycker faktiskt att det är härligt det med! Konstig människa jag är.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback