No more sorrow

publicerad den 2011-12-15 kl 15:50:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeej!

Några deppiga dagar har passerat, men nu är jag på topp igen! Igår var värst, jag hade ingen aptit överhuvudtaget och stängde in mig på mitt rum. Jag behöver verkligen lov nu känner jag. Men på kvällen samlades klassen i skapandeateljén, som ligger precis under mitt rum, och hade julmys! Vi lyssnade på julmusik, fikade med julmust, kaffe, saffransgifflar och mackor och pysslade. Det gjordes både smycken, julkort och ståltrådskonst. Jag hade dock ingen ro till att göra någonting så jag gick runt och sjöng julsånger istället. Och så fick jag ett jättefint halsband av sötaste Lenjohn! <3 Jag blev i alla fall på väldigt mycket bättre humör, och det var så skönt! 

Idag var jag extremt trött när jag skulle gå upp. Så trött så att jag inte fick upp ögonen utan gick upp blundandes. Svenskan kändes otroligt seg, men efter det hade jag håltimme tills halv två då jag hade matte. Nu har jag bara två tal kvar innan jag är färdig med hela Matte B-kursen. Så härligt! När jag hade håltimme passade jag på att städa. Så nu är det väldigt rent i mitt rum!

Kvällens planer är att tvätta för glatta livet. Jag har fyra timmars tvätt-tid, f r o m kl 16. Annars ska jag bara ta det lugnt. Det har jag förresten tänkt att göra ända fram tills lovet börjar, haha. Jag är färdig med alla skoluppgifter som ska göras innan lovet, så jag behöver bara gå runt och chillaxa!

Nu ska det tvättas!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback