TAGGA!

publicerad den 2011-11-11 kl 15:25:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Dagen har gått sjukt fort. Vi hade redovisningar hela förmiddagen, det gick helt okej för mig! Det känns väldigt skönt att det är över i alla fall. Sen blev dagen ännu bättre när vi fick morotskaka till efterrätt! Supergott!

Nu sitter jag och försöker tagga till så mycket som möjligt till Halloween-festen ikväll! Jag & Sandie ska ha förförfest hos mig, haha. Medans vi fixar oss. Sedan blir det förfest uppe i Hake och själva festen är på Lyckorna Brygga. Långt som fasen! Jag undrar vem det är som har bestämt det.. Ingen smart människa i alla fall. Vi är några stycken som funderar på taxi, beroende på hur mycket det kostar. Men vi får se. Det ska bli sjukt kul i alla fall!

Så nu ska jag tvätta bort sminket som jag har nu och börja om från scratch. Det blir bättre så! Sedan blir det en rejäl sotning!

Ha en superbra fredagskväll så hörs vi imorgon, bakis som fasen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback