Bra helg!

publicerad den 2011-09-26 kl 08:12:39 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon.

Måndag igen. Jag kom hem runt tio igårkväll och gick direkt upp till Sandie för att tjöta om helgen. Victor hade tydligen varit ute på egna äventyr, som vanligt, haha. Men det känns väldigt bra att vara tillbaka i alla fall. Helgen var såklart jätterolig. Det var otroligt mycket människor som kom och firade mig! Och jag fick världens bästa presenter. Det var dock extremt jobbigt att släpa upp alla grejer från stationen igår. Då tog ändå Philip en påse med en av mattorna. Snäll kille det där! 

Jag får berätta mer om helgen ikväll för nu är jag så hungrig så det känns som att jag ska spy. Inte okej. Därför går jag nu mot frukosten!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback