Sjuuuk

publicerad den 2011-09-20 kl 08:40:34 i kategorin Mina bilder l Kommentera (0)

Godmorgon people!

Det är ingen bra dag idag. Jag är sjuk! Det känns som att jag har feber (jag har ingen termometer med mig så jag kan inte kolla), jag har huvudvärk och nyser konstant. Dessutom har min näsa börjat svullna upp! Alldeles röd är den.. Mysigt va? Inte. Men därför sitter jag nu i min lilla lya och tar det lugnt. Jag var uppe vid frukosten för att se hur det kändes. Dessutom behövde jag ju ändå äta något. Men det kändes verkligen inte bättre av att vara där så jag gick tillbaka ganska snabbt. Vi som ska börja med ett nytt tema idag! Tur att jag har Sandie i min grupp som kan uppdatera mig sen.

Förresten så ska klassen på bokmässan i Göteborg på fredag! Bra tajming för min del i och med att jag ändå skulle till Göteborg för att ta bussen därifrån. Vi behöver inte betala mer än 50 kr också, Anton ringde igår till någon ansvarig människa på mässan och beklagade sig över att det var så dyrt och vi fattiga studenter inte hade råd, haha. Vilket var helt sant! Det skulle ha kostat 200 kr! Och vi som måste betala resa och mat när vi väl är där också! Det blir mycket pengar.

Nu när jag ändå skriver ett inlägg tänkte jag passa på att lägga in tre bilder från mitt rum. Varning för mobilbilder och stökiga skrivbord.







LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback