Tvätta är alltid kul.

publicerad den 2011-09-10 kl 12:22:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!


Det som var tänkt skulle bli en tidig och nykter kväll för mig blev sen och väldigt onykter. Inte bra. Det har blivit lite för mycket öl för mig de här 2 veckorna. Grejen är att jag numera tycker att det är gott! Hur har det kommit sig? Inte bra det heller.

För tillfället sitter jag nere i en av datasalarna medans tvättmaskinerna kör på för fullt. Första gången jag tvättar här, och tvättmaskinerna är från stenåldern. Jag har också förträngt helt att det kan vara bra att ha något att hänga upp tvätten med. Hehe. Jag har inga klädnypor och inga galjar. Men det löser väl sig. Det får bli fina ränder på alla mina kläder efter tvättlinorna.

Förutom att tvätta i 4 timmar idag så tänkte jag gå ut på en långpromenad. Igår gick jag några km längs vattnet, men idag vill jag gå längre. Ta med mig ipoden och bara gå. Det blir som en liten bubbla här och det är på både gott och ont.

Jag saknar mina pojkar som är hemma i helgen och roar sig! Kom tillbaka!

Pussar & kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback