Feelings

publicerad den 2012-04-29 kl 18:40:50 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Det blir inte så mycket bloggande just nu, men det är så mycket som snurrar runt i min hjärna som jag inte kan skriva här. Istället skriver jag om saker som händer, som egentligen inte har så mycket att göra med mitt mående. Sen jag kom hit i fredags så har min tid bara handlat om en sak. Det är bara en sak som har gått runt i skallen, och jag har inte mått så bra. Det är dock lättare att tänka när jag är här. Jag har tagit ett beslut om hur jag ska göra. Det svåra är bara att hålla fast vid det beslutet. Det är som sagt lättare när jag är här att sitta och ta beslut, men när jag väl ska genomföra dem så är det inte lika lätt. Jag kommer behöva blotta mig mer än vad jag har gjort för någon annan tidigare, men det är nödvändigt för att jag ska kunna gå vidare. Jag vet bara inte vart jag ska hitta modet att säga det jag behöver säga. Det enda jag vet är att det inte kan fortsätta som det är nu. 

Idag firade vi Anton. Han fyllde ju år sist jag var hemma, men sen blev alla sjuka så de hade inte firat honom än. Så idag kom lite släkt och vänner på fika. Det var trevligt, men jag hade svårt att stänga av skallen. Det var dock jättetrevligt att träffa alla!

Nu blir det mat för hela slanten. Eller kek, som en vän tycker att det är så roligt att min mor säger, haha.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback