Glad Påsk!

publicerad den 2012-04-07 kl 12:23:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej mina underbara och glad påsk på er! Idag är det påskafton och jag har redan fått i mig två ägg och letat efter påskägg + påskpresent. Jag fick seriöst världens bästa påskpresent av min mor och far! Breaking Dawn-DVDn! Awesoooome! Dessutom fick jag en hel drös klädesplagg igår också. Ett par mörkblåa chinos, svarta leggings, vitt linne, beiget linne och en svart klänning. Plus ny mascara och hårfärg! Hallelujah säger jag till det! 

På eftermiddagen begav jag mig hem till Dodds där det bjöds på både fika, middag och kvällsfika! Och det var så otroligt roligt att träffa henne igen! Fast det kändes inte som att det var 12 veckor sedan vi sågs sist. Det var i alla fall supermysigt, och runt halv elva gick vi hem till mig, drack lite mer te och lyssnade på musik. 

Dagens planer är lugna. Jag ska färga håret nu hade jag tänkt, sedan blir det kanske en promenad och lite plugg. Jag måste börja med den dumma hemtentan i religion. Och det enorma engelska-arbetet. Kul. Trevligt. Senare blir det påskmiddag med familjen och godisätande tills jag spyr. 

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback