I can't breathe without you but I have to

publicerad den 2012-04-05 kl 09:53:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon godmorgon. Det är skärtorsdagen idag! Har ni sett några påskkärringar? Jag hoppas på att tågvärdarna ska vara utklädda till påskkärringar, haha. Inte så troligt kanske. 

Jag vaknade nyss och kunde inte somna om. Det är nog ett tecken på att jag börjar bli frisk. För jag behöver inte gå upp förrän om en timme egentligen. Jag ska duscha, fixa till mig, packa färdigt och sedan äta lunch. Jag vill inte behöva stressa efter lunchen i och med att tåget går tjugo över tre. 

Även om det ska bli jätteskönt med lov så kommer jag sakna vännerna här sjukt mycket.


Fredric, Andreas & jag någon gång i oktober när vi hade tagit bullar och kaffe, hehe..



Lövkrattar-dagen. Jag blir nedputtad i den stora lövhögen och Jonas ser lagom nöjd ut.



Här ser alla väldigt nöjda ut utom jag som kämpar för att ta mig upp....



Bokmässan i Göteborg i september!



Såhär kul har vi på fredagar


Bilderna är tagna utav Sandie, Lina & Pedro.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback