I miss you

publicerad den 2012-04-28 kl 13:37:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Varför är man aldrig nöjd? Vart jag än är så saknar jag någon. Nu är jag hemma i Tyresö och åker tillbaka till Ljungskile på tisdagkväll. När jag är i Ljungskile saknar jag familjen, när jag är i Tyresö saknar jag vännerna. 

Jag kom till Sthlm igår runt halv åtta och åt middag, drack lite vin och snackade med mor & far ett tag. Sen blev jag helt plötsligt medveten om hur trött jag var, somnade halv tio och vaknade halv tolv idag. Jag sov fasen 14 timmar! Så länge tror jag aldrig att jag har sovit förut. Men det behövdes ju garanterat efter onsdagsnatten. 

Nu har jag ätit frukost och duschat. Jag höll på att förblöda när jag rakade benen, haha. Helt seriöst så har det aldrig gått så jävla illa förut. Jag var tvungen att byta plåster 3 ggr på en kvart för att det blödde igenom plåstrena hela tiden. Helt stört. Jag borde börja vaxa istället. Synd bara att det gör så JÄVLA ont!

Annars är dagens planer att ta det lugnt. Jag måste ta mig till Apoteket också och köpa nässpray mot min dumma allergi. Det är värre än någonsin detta året, riktigt konstigt. 

Ha en asbra lördag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback