Skum dag

publicerad den 2012-04-14 kl 21:13:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll söta människor! Denna dag har varit riktigt konstig. Jag vaknade nån gång efter tio, tittade ut genom fönstret och upptäckte att det hade kommit över en decimeter snö. Vilken besvikelse. Sedan kommer mamma in och säger att vi inte har någon el. Vi hade ingen el på 6 timmar! Jag fick dock panik runt tre och åkte hem till Pillan för att boka tågbiljett. Så fort vi åker hemifrån så får vi såklart elen tillbaka. Min vanliga tur, haha. Men när jag väl kollar biljetter så finns det inga sista minuten överhuvudtaget! Jag fick panik igen. MEN när vi kom hem igen och jag kollade så hade det kommit in några stycken så jag kommer i alla fall till Ljungskile imorgon! Dock betydligt senare än vad jag hade tänkt från början. Jag åker 17.10 från Stockholm och kommer till Ljungskile 21.35. Men huvudsaken är ju att jag kommer dit överhuvudtaget. Och det är ganska skönt att slippa gå upp tidigt imorgon för att åka till centralen.

Nu ska jag spendera min sista kväll i Stockholm på 7 veckor med min familj. Vi kanske hörs imorgon innan jag åker! Annars hörs vi som vanligt på den lite soligare delen av Sverige ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback