All that I'm after is a life full of laughter

publicerad den 2012-05-09 kl 13:39:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Vart tog det fina vädret vägen? Det försvann i alla fall från Ljungskile. Istället har det bytts ut mot regn och kyla. Eller kyla och kyla, det är ju inte kallt egentligen, men om man jämför med hur det var förra veckan så är det ju det. 

Sådär ja, nu har jag behandlat det typiskt svenska ämnet vädret! Annars har veckan varit lite deppig. Jag väntar på att en viss person ska komma tillbaka till skolan. Han har inte setts till på över en och en halv vecka och ingen får tag på honom. Nu börjar t o m lärarna bli oroliga. Som alla vet så är jag ju dessutom en väldigt orolig människa, så jag oroar mig ju tusen gånger mer än alla andra. Jag var även hos Johannes i måndags och pratade om jobbiga saker, så jag blev lite off efter det också. Men det känns som att det börjar släppa nu. Jag har i alla fall skolarbete att sysselsätta mig med nu. Ett kommunarbete som är det sista som ska göras på temalektionerna, och en liten svenskauppgift som ska skickas in tills imorgon. Men det blir nog bra.

Nej nu blir det plugg.

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback