Dagens bravader

publicerad den 2013-08-15 kl 21:00:24 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll. Idag är jag på bättre humör. Mina betyg har blivit inlagda på antagning.se nu i alla fall, vilket betyder att jag rent tekniskt kan komma in på universitetet nu. Och det är ju bra! Nu hoppas jag extremt mycket på att jag kommer in på någon kurs. Hoppas hoppas hoppas. Jag har därför kollat sidan typ en gång var femte minut hela dagen, hehe. Som om jag får reda på det snabbare ju fler gånger jag loggar in. Annars så har vi varit och handlat lite och åt lunch på ett asiatiskt ställe där de har god mat. Dock var lunchen inte lika god som när vi har köpt från den ordinarie menyn. Till middag lagade jag chili con carne, vilket blev gott men starkt. Älskling var nöjd, hehe. Tvättat har jag också gjort. Det är konstigt hur snabbt tvätt korgen fylls..

Vi har kollat på Lost i någon vecka eller två nu. Jag har bara sett de två första säsongerna förut plus några strö-avsnitt. Nu är vi inne på 6e säsongen så det är snart slut! Vad ska vi göra då?! Extremt stort problem har vi. 

Jag längtar tills vi flyttar. Inga mer matrester som ruttnar i mina skålar. Sicken lyx.

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback