Frågor ! :)

publicerad den 2007-07-02 kl 23:48:29 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Heej igen ! Jag tittade in lite snabbt på Annes blogg och såg det här roliga frågeformuläret. Tänkte bara fylla i det (A)

Namn: Carolina Andersson
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 164,5 cm
Skostorlek: 38, 39, 40 (A)
Hårfärg: För tillfället ? Ehh, typ guldblond

Är du kär i någon: Kanske
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Tänker du på självmord: Nu eller ? Neej !
Tycker andra att du är attraktiv: Hur ska jag kunna veta det ?!
Dricker du: Fått smaka lite vin och cider av mamma & pappa, annars inte
Använder du droger: Tror du jag är dum i skallen ?!
Röker du: Dum fråga. Neeeej !
Vilket shampoo använder du: Olika
Vilken parfym använder du: Ralph Lauren & Escada
Vad är du rädd för: Att inte få ut något av livet, att glömma
Gillar du att tvätta: Aa ! Det är faktiskt roligt !
Gillar du Berg-och-Dalbana: Klart jag gör ! :)

SENASTE..
Film du hyrde: Mission Impossible III
Film du köpte: Ingen aning
Låten du lyssnade på: Some kind of peace - Sarah Dawn Finer
Låten du hade på hjärnan: Samma som ovan..
Låten du laddade ner: Nathalie - Ola
Personen du ringde: Mirre :) <3
Tv program du tittade på: 500-kiloskliniken, usch
Personen du tänkte på: Dodds <3

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: Jag måste ju vara för det, annars bådar det inte gott för mig själv
Utnyttja någon: EMOT !
Självmord: Ser man ingen annan utväg så..  Men det är inte schysst mot människorna i ens omgivning
Teenage smoking: Emot
Att använda droger: Emot ?
Sex före äktenskap: Varför inte liksom ?
Köra onykter: Helt klart EMOT
Förhållanden: Varför inte ?? Klart jag är för

FAVORIT..
Mat: Tacos
Låt: Finns för många av dom för att jag ska kunna bedöma
Sak att göra: Sjunga, lätt
Sport: Handboll, fotboll, basket, badminton, friidrott
Dryck: 7up eller vatten
Kläder: Jeans <3
Film: Pirates filmerna
Bil: Ferarri

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Klart jag har
Gråtit över en flicka: En polare ja
Ljugit för någon: Ja, någon vit lögn hit och dit (A)
Varit i slagsmål: Inte med slag
Blivit arresterad: Neej, och jag tackar gud för det, haha..

ANTAL..
Gånger du varit kär: Räknar inte
Gånger ditt hjärta brustit: 3, mitt hjärta har helats flera gånger ! Helt otroligt
Hjärtan brustit på grund av dej: Inget, det är jag helt säker på
Tjejer du kysst: Ingen som jag vet i alla fall
Personer från grundskolan du har bra kontakt med: Går fortfarande i grundskolan :) <3
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Har nog aldrit hänt
Ärr du har på kroppen: Jag räknar inte

Ska bli skoj: Att åka till Italien !
Ska inte bli skoj: Jag veet inte
Sparar till: Italienresan
Väntar på: Att tiden ska gå
Pålägg som gäller: Ja du, jag gillar  det mesta. Utom skinka och marmelad
Dagens dryck: Vatten

SENASTE..
Bok du läste: Bokcirkelns bekännelser, nu Svinalängorna
Personen du fick mail av: Min underbara gudmor Heléne
Personen du fick brev av: Svenska Kyrkan..
Personen du fick sms av: Dodds <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag :)
Saken du köpte sist: VR

Vad har du gjort idag: Läst
Var det kul: Njaa
Hur tidigt stiger du upp: Ca tio halv elva kanske
Gillar du att slåss: Nej, jag kan inte slåss
Vad ska du göra ikväll: Soooova
Är du seriös: Ja, men inte alltid
Vad är du allergisk mot: Pollen
Var har du ont: Ingenstans !
Använder du hårspray: Neej, ser ingen anledning
Kan du stå på händer: Nope
Favorit serie: Idol, Cityakuten, Anna Pihl

Håkan Hellström eller The Ark: The Ark ! ! !
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Inget
Salt eller socker: Beror på situationen
Gillar du ketchup: Till viss mat
Är du glad nu: Ja, men väldigt trött
Var du glad igår: Aa, det var länge sen jag var så glad
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Mhm, min mamma
Vad dansar du till: Inte mycket
Stockholm är: MIN STAD ! <3
Fjstn är: What ?!
Kan du sjunga: Aa, hyfsat
Mer värt än guld: Mina polare ! <333
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Nya Zeeland och USA
Längtar du till: Gröna Lund, Falkenberg, Italien och MINA POLARE ! <3

//Carro


Kommentarer
Postat av: Doddo
Tjohej! Du är söt du xD "Kan du sjunga: Aa, hyfsat"
Hahaha... hyfsat? xD Galning! (L) och detta såg riktigt roligt ut: "Tv program du tittade på: 500-kiloskliniken, usch
Personen du tänkte på: Dodds <3 " xD Men jag fattade vad du menade (L) :D
Det var riktigt trevligt å läsa alla frågorna å svaren xD
Puss å kram sov så sött söta lilla katt :D xD (L)
2007-07-03 @ 00:09:46
Postat av: Doddo
Men gaaaah.. kom inte allt me? Blä om det inte gjorde d... isånna fall fåru fråga vad jag egentligen hade tänkt säga xD (L)
2007-07-03 @ 00:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback