Värdelös

publicerad den 2007-07-07 kl 15:46:32 i kategorin Mina depressioner l Kommentera (0)

Heej.. Jag känner mig bara helt värdelös just nu. Jag känner verkligen att jag hatar min kropp och hur den ser ut. Jag prövade ett par vita jeans, men mina lår såg helt enorma ut i dom ! Jag kommer börja åka till mormor och träna. Dom har ett "gym" under ett av husen där i hennes område. Jag ska fråga henne om jag får låna hennes nyckel dit för det är egentligen bara för dom som bor där. För att få gymma på riktiga gym måste man vara 16, och jag fyller bara 15 i år.. Piss. Och Friskis & Svettis har inte pass på sommaren. Men i höst ska jag börja gå på dom passen i alla fall. Kanske ska köra igång med yoga igen också.. Men det är så svårt att komma igång med regelbundet ! Dessutom märker man inga resultat..

Bästa låten för tillfället: The Final Countdown - Europe

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback