Inget besked idag..

publicerad den 2008-06-26 kl 22:06:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Nu har de skrivit på sajten att det är försenat tills imorgon med besked om vilket gymnasium man har kommit in på. Det betyder att jag har varit inne på sajten en gång var 20:e minut helt i onödan. Man kan ju bli irriterad för mindre.. Jag snackade med Sara i telen idag! Hon tycks ha haft en roligare midsommar än jag i alla fall, även om den innefattade fulla ungdomar och hon var den enda som inte drack. I've been there.. Jag bakade scones för ca 1 timme sen och har nu fikat med te och scones, supergott. Imorgon ska jag sova länge! Säger jag och kommer säkert vakna vid 8 bara för det..
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback