13 september

publicerad den 2008-09-13 kl 11:39:49 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hello autumn!
Nu är det höst på riktigt. Jag kan börja använda skinnjackan mer men måste också försöka hitta min mössa från i våras. Yeah! Jag älskar hösten! Kan ju vara för att jag fyller år på hösten också, men ändå. Det är ju faktiskt snart, 22 september! Typ 2 veckor. Just nu lyssnar jag på Hallelujah och jag saknar Strandskolan otroligt mycket då. Kommer nog aldrig glömma när jag stod där i idrottshallen på julavslutningen år 2007 med Valter och Andreas. Herregud. 

Idag har jag tänkt att hitta ett par höststövlar. Jag tänkte i och för sig hitta det förra helgen men jag hittade aldrig några. Jag hoppas på bättre lycka idag. '

Ciao, 
Carro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback