Kaffeberoende

publicerad den 2009-12-04 kl 17:20:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

God eftermiddag. Jag är fruktansvärt trött idag. Varför vet jag inte. Det kan vara för att jag drömmer otroligt konstiga drömmar, men dom känns superverkliga. I natt t ex drömde jag att både jag & Frida var störtförälskade i Fredric. Vart kommer det ifrån liksom? Helt orealistisk. I förrgår natt har jag för mig att jag var hemma hos Blondinbella med Robert Pattinson. Det måste ju ändå ta priset för orealistiska drömmar.

Jag, mamma & Antom var i Farsta Centrum idag. Jag köpte en svart kjol, mycket användbar. Garnet som jag skulle köpa fanns inte, så jag får kolla i Tyresö Centrum imorgon. Mamma skulle köpa en röd julstjärna att ha i fönstret i köket, men det fanns inte heller. Det är fruktansvärt utplockat bland julsaker i affärerna nu! Inte ens ett decemberljus fanns det så långt ögat kunde nå.

Jag har blivit stenberoende av kaffe. Jag får ont i huvudet om jag inte dricker det på en hel dag. I och med att vi var iväg på förmiddagen och inte kom hem förrän vid två så hade inte jag druckit kaffe enligt mitt dagliga schema. I vanliga fall dricker jag en superstor kopp på förmiddagen, en superstor kopp efter lunchen och en superstor kopp någon gång på eftermiddagen. Om sedan mamma & pappa dricker kaffe på kvällen så dricker jag en kopp då med. Fast då blir det oftast en normalstor, istället för en superstor. Intressant va?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback