Hihih, test test

publicerad den 2009-02-19 kl 19:01:31 i kategorin Mina bilder l Kommentera (0)

Hejsan! Jag testar bara lite om det funkar att ha texten runt bilden, haha! Någon gång måste man ju testa och det fick bli nu, för jag sitter ändå och ändrar lite småsaker i bloggen. Jag tycker det är så roligt att fixa smågrejer. Jag är så konstig. Nu kommer jag typ spotta ord för att jag ska se hur det ser ut men det får ni stå ut med. Ni behöver faktiskt inte läsa om ni inte vill, det är trots allt frivilligt! Jag pratade med Sara på msn alldeles nyss! Det var jättelänge sen jag snackade med henne, men hon skulle visst iväg hela sportlovet så vi skulle försöka ses efter lovet. Det var så himla länge sen så jag undrar nästan lite vad vi ska prata om, fast det lär jag ju inte behöva oroa mig för. Jag menar, jag är ju där. Då är det aldrig tyst, haha. Förresten så är bilden bredvid från min och mina vänners GeMu-lektion idag. Bilden är på Eddie & Paul, och för er som blir förvirrade nu så är Eddie ett smeknamn för Emma. Jag ska fortsätta att spotta ord. Jag kan meddela att jag fick fyra sångläxor igår. Never think - Rob Pattinson, Home - Sarah Dawn Finer, Some Kind Of Peace - Sarah Dawn Finer och If I Could Dream - Elvis Presley. Det är ganska så olika låtar om man säger så. Ni kan ju gissa vilken som är min favorit... Hahah, som om alla inte har fifflat ut det nu. Men nu tror jag att det räcker med text så jag ska nog ta och sätta mig någonstans och läsa, nörd som jag är. Som sagt, jag flyr. Vi kanske hörs senare!

Peace,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback