Mina frisyrer

publicerad den 2009-02-24 kl 17:56:59 i kategorin Mina bilder l Kommentera (1)

Hejsan,
Här kommer lite bilder på olika frisyrer som jag har haft under de närmsta åren. Vissa är ju bara för hemska! Look for yourself..


Vet inte riktigt vilket år den här bilden är tagen..


Hmm..


Ursäkta?! :O


Helt plötsligt blev jag brunett


Vidare till rödtott


Blondare igen med en liten snelugg


Kort blev det.. Det fulaste någonsin tror jag


I somras..


I vintras


Typ nu....

Ja, jag gillar att experimentera med hårfärger och frisyrer. That's me. Jag ska till frisören på torsdag, då får vi se hur jag ser ut när jag kommer därifrån.

Kärlek,
Carro

Kommentarer
Postat av: Alexandra
synd att jag inte praktiserade då :o <3
2009-02-25 @ 00:31:41
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback