Helgen är redan slut

publicerad den 2009-01-25 kl 22:05:28 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag kan inte fatta att helgen redan är slut. Jag har verkligen inte haft tid att vila upp mig inför ännu en skolvecka. Jag har ju knappt varit hemma! Jag skulle behöva en helg till för att orka.. Men det finns inte så mycket man kan göra åt det. Det är väldigt fint i mitt rum nu i alla fall. Jag har fått upp allting som jag köpte och jag är stennöjd!
Nu ska jag lägga mig i min säng och titta på Stardust innan jag ska sova. Förresten så har jag utvecklingssamtal imorgon. Jag är uppriktigt nervös för första gången i mitt liv inför ett utvecklingssamtal. Det är väl bara för att jag har saker att oroa mig för, vilket jag inte har haft förut.

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback