Städar

publicerad den 2009-01-04 kl 22:11:57 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Nu håller jag på och städar. Jag behöver verkligen det, det ser ut som ett bombnedslag i mitt rum.. Jag pratade med Dodds i en timme alldeles nyss. Det var skönt att bara få prata av sig. Det är mycket tankar som har gått runt i mitt huvud det senaste dygnet. Dodds är fantastisk! <3
Jag hoppas på att grejerna som jag beställde från cdon.com kommer imorgon! Annars blir jag ledsen..
Jag var hemma hos Pillan från typ fyra till åtta och vi tog massa roliga foton som jag lägger in lite senare.

Bästa låten för tillfället: Your Body Is A Wonderland - John Mayer

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback