090704

publicerad den 2009-07-06 kl 00:18:04 i kategorin Shopping l Kommentera (2)

När det här inlägget är färdigskrivet är det förmodligen 090705, men det struntar jag i.

Jag ber om ursäkt för mitt förra inlägg. Jag vet inte vad som hände med mig. Det sitter fortfarande i lite smått, men jag försöker komma över mitt lilla sammanbrott. En väldigt viktig faktor till mitt psykiska tillfrisknande är att jag idag var med mamma i stan. Hon frågade mig imorse om vi inte kunde åka till stan idag, luncha och shoppa. Jag antar att hon blev ganska påverkad av min gråt igårkväll. Jag blev jätteglad för att det är inte så ofta som bara jag & mamma gör saker. Ofta är Anton med, men nu lämnade vi honom hos mormor. Vi lunchade på ett café på Sergelgatan som jag aldrig kommer ihåg vad det heter. Jag tror inte att jag någonsin har kollat. Både jag & mamma tog kycklingpastasallad och latte. Väldigt gott var det, men väldigt mycket. Jag tror att det åt upp halva eller något.

Jag introducerade Monki för mamma! Hon hade aldrig hört talas om affären innan och definitivt aldrig varit inne i en Monkiaffär. Hon gillade det dock och köpte både ett linne och en klänning! Klänningen hade hon på sig senare och den var verkligen jättefin på henne! Det var mönstret som linnet nedan, fast en klänning!


Den var i alla fall jättefin och jag skulle t o m kunna tänka mig att köpa en till mig med. Det tänker jag ju förstås inte göra, men ändå.. Jag köpte en scarf på Monkis rea! Den kostade bara 50 kr! Jag är helt kär i den! Jag kommer leva i den scarfen! Eller sjalen kanske det heter. Strunt samma. På Gina Tricot köpte mamma en ny kavaj/blazer till mig! Den är ganska lik den jag redan har, fast den nya är längre, större och fodrad. Utmärkt till hösten och vintern! Mamma köpte en blus/skjorta på Gina och vita leggings. Vi sprang också in på H&M innan vi åkte hem och köpte lite kläder till Anton.

Jag tror inte att mamma förstår hur glad jag blev över att hon gjorde det här med mig idag. Jag älskar min mamma.

På kvällen åkte vi till vänner till familjen och åt middag. Jag stack dock innan efterrätten (dum eller?) hem till Nea som jag har saknat så mycket! Hon kom hem idag efter ridlägret. Det var jättekul att träffa henne! <3

Imorgon åker jag till Josses landställe! Det blir därför inget bloggande förrän onsdagkväll! Så hej då för ett tag!

PUSS&GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Julls
Hej vännen!

Jag brukar kika in i din blogg ibland, den är så mysig!



Jag hoppas att allt är bra med dig och att du haft en härlig sommar so far! Och att resten också blir det ofc. :)



Jag saknar dig!

puss och kram



Julls
2009-07-06 @ 23:06:02
Postat av: Alexandra
http://www.woopa.se/?ref=alexandra-r



Rekomenderar den sidan :D Den är fett bra ^^ Ha en jätte bra fortsatt sommar <3
2009-07-06 @ 23:07:51
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback