090709

publicerad den 2009-07-09 kl 19:22:50 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan. Idag har jag inte gjort mycket. Jag tog mig iväg på en promenad i regnet. Det kändes passande på något sätt. Sen satte jag mig och tittade på Stekta Gröna Tomater som jag fick låna av min gudmor. Jag älskar den! Det var första gången jag såg den, trodde jag i alla fall. När jag väl tittade på den så kände jag igen vissa scener. Jag kanske har sett den när jag var liten? Jag kom inte ihåg själva storyn så det var som att se den för första gången. Mycket, mycket bra film! Jag grinade, förstås.

Här hemma pågår renoveringen. När jag kom hem igår fick jag reda på att taket tydligen också behöver bytas ut. Vi kommer alltså ha det så här mycket längre än planerat. Med "såhär" så menar jag ingen ugn, spis eller diskmaskin. Micron står i tvättstugan, kylskåpet i hallen och vi har fått låna en spisplatta som också står i tvättstugan. Det är även där som alla tallrikar, glas, bestick och sånt är och där diskar vi också. Eftersom att tvättstugan nu används som kök så har vi ju då bara en toalett och dusch. Det är inte så kul det heller. Men, vi kommer överleva!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback