090718

publicerad den 2009-07-18 kl 12:26:27 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag har inte riktigt kommit in i bloggandet igen, men snart så!

Godmorgon på er. Jag vaknade för ca en timme sedan och har nu även ätit frukost. Till min stora förtjusning hade jag fått två sms när jag kollade telen! Nea kommer tydligen hem idag eller imorgon, men hon börjar jobba på måndag.. Dodds vet jag inte riktigt vad hon har gjort. Jag har svarat på hennes sms men hennes tele är inte på, hahah. Mirre har inte ens satt på sin tele sedan igår!

Som många kanske vet så håller vi på för fullt med köket här hemma. Det som från början bara skulle bli ett golvbyte blev en helrenovering. Det visade sig att taket måste bytas ut och takstolarna stärkas. När vi ändå tar ut hela köket så tänkte mina föräldrar att det är lika bra att göra om hela köket. Vi skulle annars ha gjort det nästa sommar eller något, men det känns ju ganska onödigt nu i och med att hela köket redan är urplockat. Men, det betyder att situationen som vi har nu, en toalett, en dusch, ingen ugn, ingen spis, ingen diskmaskin, kommer hålla i sig bra mycket längre. Det kommer inte ens vara färdigt när skolan börjar igen!

Wihoo, har fått svar från både Dodds & Mirre nu! Planerar för fullt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback