Update

publicerad den 2010-02-18 kl 11:16:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

God förmiddag!
Jag är smått nervös inför idag. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt. Men det ska nog gå bra. Nu har jag precis duschat och fixat håret, som by the way ser ut som en rishög. Håret tog ganska mycket stryk av frisörbesöket förra veckan. Men men, jag överlever. Jag måste som sagt äta lunch före kl 12, för efter det klockslaget får jag inte äta fast föda. MEN, jag får äta isglass!

Därför ska jag nog ta och börja sminka mig och sedan äta.
Jag vet inte när jag kommer hinna uppdatera nästa gång. Förmodligen kommer jag inte orka när jag kommer hem ikväll för det lär bli ganska sent, och imorgon innan jag åker till sjukhuset kommer jag garanterat inte hinna. Så jag antar att det blir när jag har kommit hem från sjukhuset imorgon. Så, önska mig lycka till!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback