Beautiful Day

publicerad den 2010-05-23 kl 01:14:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan!
Jag tänker inte ens gå in på vad jag fick veta igår, jag blir bara arg. Låt oss bara säga att dom förmodligen har hittat orsaken till febern. Men bortsett från det så har dom senaste 2 dygnen varit super! Igår träffade jag Jonis & Santi på stan innan vi åkte till Uppenbarelsekyrkan vid Aspudden. Skolan har konserter där varje termin så jag var där och lyssnade. Det var ofantligt roligt att träffa alla igen! Och senare på kvällen bestämdes det att vi skulle ses hemma hos mig idag, vilket vi gjorde! Jonis, Santi & Hilda kom hit vid halv sju-tiden för att bara umgåd och äta middag. Hilda mådde dock inte alls bra utan spydde flera gånger! Hon sa att hon trodde att det var för att hon hade ätit svamp. Hon hade tydligen spytt förra gången hon åt svamp också. Skumt. Men det var otroligt synd om henne! Hon låg bara i soffan och vilade. Tillslut joinade vi henne och satte oss och kollade på film istället. Så bortsett från att Hilda mådde dåligt så var det en perfekt kväll! Jag är så glad att jag har er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback