Så otroligt glad!

publicerad den 2010-11-07 kl 19:16:12 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag är så fantastiskt glad!

Ni som känner mig vet att min pappa inte har haft någon kontakt alls med varken sin mamma, sin helbror eller sina 4 halvsystrar. Jag har alltid tyckt att det har varit väldigt tråkigt, speciellt i och med att hans yngsta syster bara är 2 år äldre än mig. Jag, mamma & gudmor pratade om det senast i förrgår och igår så smsade en av mittensystrarna honom! Eller hon smsade till min mamma men hon trodde att det var min pappa för att alla abonnemang står på honom. Hon skrev att han gärna fick höra av sig om han ville och så. Så pappa ringde upp henne idag! Men innan jag visste att han hade ringt så gick jag in på facebook och letade febrilt efter någon av dom. Det var ganska svårt i och med att jag inte visste vad dom bodde, vad dom hette i efternamn eller så. Men tillslut hittade jag en, den som hade hört av sig, och sedan hittade jag alla! Jag mejlade till henne och fick svar direkt och sen spred det sig supersnabbt! Inom några minuter så hörde en annan syster av sig! Det känns så ofattbart! Jag har precis hittat mina fastrar och min farbror! Och på köpet fått 4 kusiner! Jag är så glaaaaaad! :D:D:D Den äldsta systern bor inte ens i Sverige! Hon bor i USA!! Fatta va coolt! Det är ingen annan i familjen som delar min entusiasm på samma sätt, men jag tycker att det är fantastiskt. Och pappas bror ser ut precis som farfar! Fast yngre då, haha. Och på ett visst foto så är han skrämmande lik pappa. 

Grejen är att jag har inget intresse alls av att få kontakt med min biologiska farmor. Jag har redan en farmor som jag har vuxit upp med och trott länge att hon var min "riktiga" farmor. Men att helt plötsligt få kontakt med 4 fastrar, 1 farbror och 4 kusiner känns otroligt mäktigt!

Ville bara skriva av mig lite! Jag skulle nog kunna gå ut och skrika för att jag är så glad!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback