Let's celebrate

publicerad den 2010-09-19 kl 15:11:31 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej!
Spänningen ligger i luften denna söndag den 19:e september. Ingen som har stigit utanför sin dörr idag kan ha missat den. Jag var i en vallokal idag med Mirre som röstade. Jag kan inte beskriva hur besviken jag är över att inte få rösta. Jag vill så gärna vara med och påverka. Och motverka att SD kommer in i riksdagen! Så alla ni som får rösta men inte har gjort det än; iväg med er! Och rösta på vilket parti som helst, utom SD. Vi vill inte ha rasister i riksdagen.
För att byta till något lite roligare ämne så firade jag min födelsedag igår med vänner till familjen. Det är ju faktiskt ganska skumt att ingen i min egen släkt var där, men min gudmor och hennes kusin och hennes kusins mamma med familjer var där. Men jag ser dom som släkt. Och jag fick helt underbara presenter! Jättemycket från min önskelista! Av min gudmor fick jag Eclipse-soundtracket, Remember Me, doftljus och en jättefin sten som var formad som ett hjärta. Av Anna & Patrick med familj fick jag 400 kr på Panduro och 100 st blommiga muffinsformar, haha! Nu kan jag baka cupcakes så det skriker om det. Av Ann-Britt och Anders fick jag en supergullig, vit blus och en stor, stickad, brun kofta. Jag har på mig den nu! Jag behöver väl inte klargöra att jag blev fantastiskt glad. Jag ska precis lägga in Eclipse-soundtracket på datorn så att jag kan ladda ner det till min iPod!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Helene
Kul att du tyckte om presenterna. Tack för all god mat och fika. Vi har varit och lagt våra röster nu (inte på SD). Bakat morotskaka för första gången, mumsigt. kramis
2010-09-19 @ 16:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback