Muchos to do!

publicerad den 2011-11-22 kl 22:35:33 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll!

Dagarna bara tuffar på här, men det känns verkligen att lärarna börjar öka tempot. Helt plötsligt står jag här med två bokrecensioner (en på svenska och en på engelska) och en filmrecension på engelska som ska skrivas. Dessutom ska det skrivas ett projektarbete innan jul om ett valfritt ämne inom temat Sverige 2011 med social inriktning. Jag måste komma på något bra. 

Nu är det inte långt kvar tills jag ska till Sthlm igen. Vi åker redan på torsdag innan lunch. Vi är för tillfället jag, Pixie & Fredric, men man vet aldrig vad som bestäms tills på torsdag. Mycket kan ändras!

Imorgon måste jag gå upp tidigt. Vi ska till Grebbestads folkhögskola och pyssla hela dagen, haha. Jag vet inte riktigt varför, men det ska bli kul i alla fall. Bussen går kl 8 så vi ska till frukosten redan 7.15. Tidigt! Jag ska väcka Fredric och Umus-Robban också. Jag har blivit allas mamma. Inte okej. 

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback