Finally!

publicerad den 2011-09-12 kl 22:47:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll!

Jag har äntligen fått internet på rummet! Det känns så befriande! Jag skypade med mamma, pappa & Anton för några timmar sedan och det funkade! Bilden var inte den bästa och ljudet hackade, men vad fasen! Dock kändes det jobbigare att vara ifrån dem när jag såg dem. Jag fick en stark hemlängtan. Men de fick sig en rundtur i mitt rum i alla fall. Jag gick runt lite med webbkameran. Fabulous!

Idag hade jag mina första engelska och mattelektioner. Det gick oväntat bra! På matten fick man en smärre panikattack när man märkte hur mycket man har glömt, men det gick ju bra till sist. Engelskan gick ännu bättre! Vi pratade bara, och det kan jag ju. Åtminstone den engelskan som krävs för att berätta vart man kommer ifrån och sånt där. Hehe. 

Jag tänkte försöka ta lite bilder och lägga upp här för er som är nyfikna på hur det ser ut. Betoning på försöka, för på något konstigt sätt så bara går tiden här utan att man gör någonting vettigt!

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Upp kl 7 imorgon!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback