We could be the kings and queens of anything

publicerad den 2012-04-19 kl 20:50:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeeeeeeeej! Idag har varit en riktig fnissdag. Jag har fnissat mest hela tiden. Förutom när vi var i Uddevalla och kollade på en teater som barn och ungdomar från Kenya hade. Den var otroligt hemsk. Men annars har det varit en fnissig dag. Det blev dock inte så mycket pluggande som jag kanske hade behövt. Men hela morgondagen ska jag ägna mig åt plugg. Vi har eget arbete hela dagen så vi går till frukosten vid nio, pluggar sedan järnet tills jag ska ha utvecklingssamtal kvart i elva, pluggar järnet igen tills lunch och till sist avslutar vi med lite plugg. Haha, trevlig dag! 

Nu ska jag fortsätta att nörda med Sandie!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback