Astrologi

publicerad den 2012-12-06 kl 13:45:07 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Febern är av någon anledning extremt hög idag, 39,9 sist jag kollade. Kan ju vara för mina äventyr ute i snökaoset igår. Men därför ligger jag i stort sett bara i sängen och surfar runt. Jag brukar läsa en astrologiblogg, inte för att jag tror så mycket på det men för att det är kul att se om saker stämmer. Just det senaste stämde skrattretande bra. Det handlade om hur de olika stjärntecknena kommunicerar, och för mig som är Jungfru stod det såhär;

"Det är febril aktivitet vad gäller kommunikation hos Jungfrun, men tro inte att hen inte menar allvar för det. När Jungfrun bestämt sig för något, frågat om något eller begärt svar menar hen nu och är sällan villig att vänta. Att just vänta är inget som Jungfrun gör bra, och måste det ändå ske vill Jungfrun helst vara med i hela din tankeprocess. 

Typiskt drag: Undviker all sorts kallprat och går direkt in på detaljfrågor och personliga erfarenheter.
Bjuder ut: Relativt direkt och utan krusiduller, men tar sällan första steget.
Gör slut: Säger plötsligt stopp och du får ställa dig in på att försöka hänga med i hens tankebana i några timmar innan du förstått varför.
Vill kommunicera: Hela tiden, gärna för att lufta oro, känslor och idéer."

Vill ni också kolla in vad det står om era stjärntecken? Kolla in Astrobloggen på veckorevyn.com!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback