December!

publicerad den 2012-12-01 kl 16:41:38 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Äntligen är det december! Det är nog den månaden jag gillar mest på hela året. Och snön kom ju med stormsteg, vi har säkert fått närmare 3 dm här. Var det någon som såg julkalendern imorse? Jag gick upp med Anton och kollade, mys. Sen tog vi det lugnt på förmiddagen och vid tolv gick jag & Anton iväg till julmarknaden vid Tyresö Slott. Vi fick med oss godis och brända mandlar hem, muuuums. När vi kom hem satte vid oss med varm choklad (såklart gjord på sojamjölk för min del) och tittade på Ice Age. Jag skrattar mycket mer än vad Anton gör, hehe. 

Ha en mysig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback